lunes, mayo 15, 2017

Killing Me Softly With His Song /Instrumentales de Oro

                -En mis poesias
                                        Killing Me Softly With His Song 

Killing me softly with his song/Roberta Flack/Fugees©.
Recordemos en 1973, Roberta Flack lleva a la cima el tema Killing me softly with his song, convirtiéndose en número uno por cinco semanas y siendo uno de los grandes hits de la música contemporánea. Copyright ©

Killing Me Softly with His Song - Wikipedia, la enciclopedia libre.The Fugees' first mega-hit, a fairly straightforward cover of a song by Charles Fox and Norman Gimbel, written for and originally recorded by Lori Lieberman and made most famous in Roberta Flack’s stunning version.
 Inovidables de Oro / dlv@lle

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song
Los poemas, poemas con voz, videos y libros 
presentados en este portal 
son propiedad de sus autores 
o herederos o titulares de los mismos. /
Copyright © Derechos reservados del titular

No hay comentarios:

Publicar un comentario