miércoles, noviembre 11, 2015

Instrumentales de Oro/ Killing Me Softly With His Song /

               -En mispoesias
Instrumentales de Oro - Piano Remember the music of
Killing Me Softly With His Song /Lounge Piano -.wmv
Géneros Normas Pop
Instrumentos Piano
Años activos 1955-2011
Etiquetas Kapp
Sitio web Roger Williams homepage.

(October 1, 1924 – October 8, 2011), born Louis Jacob Weertz, was an American popular music pianist. As of 2004, he had released 116 albums.
Durante toda la década de los años 1990 se dedica a hacer interminables giras mundiales, en las que especialmente se centra en el jazz. Recordemos en 1973, Roberta Flack lleva a la cima el tema "Killing me softly with his song", convirtiéndose en número uno por cinco semanas y siendo uno de los grandes hits de la música contemporánea. Copyright © 

       
                 Strumming my pain with his fingers

      Singing my life with his words

        Killing me softly with his song, 

        Killing me softly with his song, 

              Telling my whole life with his words

       Killing me softly, with his song

       Killing me softly, with his song

No hay comentarios:

Publicar un comentario